ECeren Akduygu merhaba bende panik yapıyordum 21.haftada aradılar 22. De oldum anlatıldığı gibi de yan etkileri olmadı ☺️
Minikkusum_ Beni de aramadılar sağlık ocağına git hemşire ilgileniyor zaten ilk aşı demi ilk aşıysa zaten yaparlar bir sonra ki aşı için de gün verirler
Pelo_00 Akduygu Gebe kaldığımda kayıt için gitmiştim o zaman şu tarihte geleceksin aşı için diye söylemişlerdi.
defnemila Akduygu Her sağlık ocağı aramıyor zaten. Siz izlemlerinize düzenli gidiyorsanız söylerler zaten bazıları 18. Haftada bazıları 21. Haftada yaptırıyoe şuan ortalıkta karışık belki hiç gelmeyin derler belli olmaz
Janjan17 Akduygu benim kaydım yok sağlık ocağında doktorumla konuşarak ayarladik süreci 26 da yani yarin sağlık ocağına gidip asimi olmaya geldim diyeceğim.
Damlaveminigi Akduygu merhaba panik yapmayın benim kendi doktorum 20.haftanda git aşıya dedi kendin takip et ortalık karışık belkide ondan aramiyolardir 🌸