Arkadaşlar merhaba dün doktor kontrolüm vardı 15 haftalık hamileyim HBA1C : 6.43 cıktı doktorum acilen endokrine gitmemi şekerimin kontrole alinmasi gerektigini aksi halde erken dogum olabileceğini söyledi gebelik şekeri olup da kontrol altına alip bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alanlar var mi