HandanKiliaslanAkubuk Merhaba Ben 33+4 üm.Ancak bebeğim ters pozisyonda.Kafa yukarı ayaklar aşağı.Hep erken Doğum riskim vardı sizce ters pozisyondayken erken Doğum tehlikesi var mıdır ?