Gamzeesahin e hem normal doğum istiyorsunuz hem belirti yokken doğurmak istiyorsunuz. Sancınız açılmanız başka belirtiniz olsa zaten doğuma alırlar. Madem öyle sezeryan yapmak istediğinizi söyleyin alsınlar. Kimse kafasına göre iş yapmaz hekimler sizin isteğiniz ve risk durumuna göre hareket ediyor. Normal doğum istediğiniz için normal doğuma hazırlık olsun diye sizi tehlikeye atmadan şartları elverişli hale getirmeye çalışıyordur.