Merum birebir aynı durumu yaşadım. Hamile kalmamda hiçbir problem yoktu, ne zaman korunmasam hemen hamile kaldım. Fakat en fazla 7-8 haftaya kadar dayanıyordum, sonra düşürdüm. 4 defa düşük yaptım. Hiçbirinde doğru düzgün kalp atışı bile olmamıştı. Çok iyi doktorlara gittim, yaptırmadığım tahlil tetkik kalmadı. Asla birşey bulamadılar. Ne bende, ne eşimde.Ekonomik durumum iyi, bugün instagramda milyon takipçisi olan çok ünlü doktora gittim, deneyeceksin düşerse düşsün illa biri sağlıklı doğacak gibi saçma birşey söyledi.mantığım almadı araştırdım aylarca. En sonunda mantığıma yatan 2 dakikalık bir video izledim.ankara Memorial hastanesi tüp bebek birimi başkanı Prof. Aygül Demirol a ait bir video. Kadın diyor ki, Tekrarlayan düşüklerde önce fizyolojik bir problem araştırılır, sebep bulunamıyorsa düşüklerin sebebinin 2 ihtimali olabilir. Ya çiftler arasındaki genetik uyuşmazlık( ki sebebi asla bulunamıyor tespit edilemiyor) Oluşuyor ve kromozomal bozukluk sebebiyle vücut bebeği atıyor sağlıklı olmadığı için, ya da bazı kadınların vücudu bebekteki babadan gelen genleri yabancı bir Madde gibi algılayıp bebek sağlıklı bile olsa atıyormuş. Dolayısıyla tek bir çare kalıyor, genetik tanılı tüp bebek yaptırmak. Yani önce senden yumurta eşinden sperm alınıp embriyo oluşturulacak, bu embriyoların genetik tanı ile kromozomların sağlıklı olduğundan emin olunursa sana transfer yapılacak, transferden sonra da 2. İhtimale karşı vücut bebeği atmasın diye bağışıklık sistemin vücut alışana kadar baskılanacak. Ben bu yöntemle hamile kaldım, hiç ümidim yoktu, şimdi 18+3 olduk bende bebeğimde çok iyiyiz. Mutlaka tavsiye ediyorum. Biraz maliyetli yaklaşık 30 bin liramız gitti. Ama feda olsun, yüzümüz güldü. Darısı başına…