EdaLila bana da aynısı verdi bir de anestol olanı verdi ikisini birlikte günde 3 kere kullandım.zeytinyagı da baya rahatlatıyor onu da dene derim.Anestol de ağrı acıyı alıyor. Dışta idi benim ama ben farkeder farketmez gitmiştim Doktora belki hemen geçmesinde onun da etkisi vardır.Düzenli kullanmaya devam et illaki geçiriyor.Hatta kanatarak geçirmişti.