Sinemin İki gündür bitmeyen sancım var sanki adet olacakmış gibi hissediyorum kendimi ve istifar edip duruyorum ağzımın içi küf kokuyor içimden küf tadı geliyor böyle belimden de sancı vuruyor sizce korkmalımıyım neden böyle oldu anlamıyorum 😏😔
58_edaygmr_58 Sinemin canım iki gündür böyle sorunların var neden gitmedin hastaneye iyi belirti değil bence bunlar Kaç haftalık sın inşallah bir sorun yokturdur da hastaneye git hemen
58_edaygmr_58 Sinemin canım mecbur isticen birinden iyi değil umarım yokturdur ama git hemen Hareket hissediyorsun bebeğin
cerrah61 İhmale gelmez kesinlikle acilen hastaneye git bir şekilde , belki idrar yolu enfeksiyonu olabilir ama belki de çok ciddi bir şeydir Allah korusun ,riske atma
cerrah61 Sinemin anladım canım o zaman başka bir durum olabilir bu haftada dediğin kadar bir ağrı ,rahatsızlık neden olur normal midir bilemeyiz malesef bence tedbirini alıp bir görün acile derim, geçmiş olsun🤲🏻
Sinemin cerrah61 öyle yapıcam canım eşimi aradım işten iZin aldı gelmesini bekliyorum internetten baktım düşük olduğu yazıyor bilmiyorum 😔
CananAkdag Sinemin kanaman falan yok demi hemen doktora git enfeksyon olmuş olabilirsin ben bu şikayetle gittim hastaneye 14 haftalık hamileyken 2 gün hastane de yattım lokosit 40 çıktı idrarda sendede cardır öyledir demiyorum ama ihmal etme git bebeğin 20 haftalık çok yol almışssın allahım korusun
cerrah61 Sinemin yaa sen iyi düşün iyi olsun ,sıkıntı yapma şimdi stres etkiler biliyorsun 🤦🏼♀️ internete de çok bakma ya böyle durumda daha da strese sokar seni
Sinemin Evet gittim daha yeni geldim serum taktılar kan idrar verdim rahim ağzı kalınlığı olduğunu söyledi bebek sağlıklıymış doktor değişti sonuçlarımı almadan tekrar sonuçlarımı alırken doktor nts ye bağlanıp bağlanmadığımı sordu bende bağlamadılar dedim o sıra karantina hastası getirdiler bebeğinde sende iyisin burda kalman riskli diyerek gönderdiler