1PrensAnnesi EmineSedaSever ohoooo bizimki doğum pozisyonu ile yaşıyo 2 gün sonra bakıyoruz dönmüş.. alıştırıyo kendini döner daha boyut büyüdükçe yapamaz zaten faZla
AliNailinannesi EmineSedaSever Benim de o haftalarda doğum pozisyonu aldı şuan 37.hafta bitti dönmedi şükür. İnşallah sizinki de dönmez tekrar.
EmineSedaSever 1PrensAnnesi hadi canım bayağı hareketli senin bebiş o zaman benim 2 haftadır dönmedi daha hiç
Clover 1PrensAnnesi vajinanda mantar iltahap veya idrar yolu enfeksiyonu gibi bisi yoksa adet agrisi gibi agrilar cekmen normal bence yine de doktoruna gidip vajina kulturu ile idrarini versen iyi bir filir olabilir
EmineSedaSever AliNailinannesi inşallah canım doktorum şimdiden kesin bir şey söyleyemeyiz ama eşi yukarıda Bebek dönmüş normal Doğum olur dedi ondan ha bire dua ediyorum dönmesin diye. Şimdilik dönmedi biliyorum göğsüme tekme Atıyor sürekli 🤗