Kvlkgzmerhn Çok uzun süre gidiyor.Oğlum 18 aylık.henüz 2.şişe şampuandayız.üstelik her gün ya da gün aşırı yıkıyorum.Losyonu daha 1.şişedeyim.bebek yağını doktorlar önermediği için hiç kullanmadım,kendimde kullanıyorum onu🤓 bir tek pişik kremi ayda bir aldım ilk zamanlar,sonra o da çok daha geç bitti.