arkadaşlar merhaba bugün test yaptım hgc diye bir gebelik testi ilk kez yaptim iki tane çizgi çıktı bi tanesi çok silik çizginin ve diğer çizgiyle çok arası var yani iki cizgi birbirnden çok uzak dediğim gibi bi tanesi çok silik ve ince diğeri tam kırmızı ama kalın bi çizgi ve de iki çizginin arası çok sizce hamilelik var mı böyle bi durum oldu mu sizde de cevaplarsanız çok sevinirim