Merhaba ikiz gebelikte kanama yaşayanınız varmı. 15+6 haftalığım. İğne ilaç kullansamda çok endişeliyim. Doktora göründüm ilaçları kullanıp dinlenmek. Yinede içim rahat etmiyor. Kanama iki-üç kez az miktarda peçeteye gelecek şekilde oluyor. Devamlı olan bir kanama değil. Ağrısız oluyor. Korkum bu aylarda düşük yapmak ☹️☹️ Benim gibi olup bebeklerini kucağına alanlar varmı?