Pnrbyln Yarın Doğum var o kadar tuhaf hissediyorum ki hala epidural sezeryan mı genel anestezi mi karar veremedim 🙃
SametHandeAtakan Yarın kontrolum var bakalım çatı muaynesi yapmadı belki yapar bebeğimi hep yukarda hissediyorum daha inmedi hakkımızda hayırlısı neyse o olsun kızlar