Hahhsueoe Güle güle kullanın canım. Ben 8 sene önce 270 tl ye aldım kızıma 2 sene kullandim sonra paketleyip kaldırdım. O kadar sağlam araba görmedim. Şimdi oğluma kullanmak nasip olcak inşallah. Şimdi bi araba milyarlara ulaşmış fiyatları. Bu para ile bebeğime kıyafet alırım