Kızlar dün hastanedeydim araştırmada riskli gebelikte doktor on gün sonraya tekrar randevu verdi ama ŞUAN DURUMLAR IYI sonraki günler kötüye giderse bu poliklinik de kapanabilir maskesiz ELDIVENSIZ ASLA GELME ACILE dedi dün akşam da gebe bi akrabamız oradaydı gün verilecek doğum için onada acildeydi herkes dikkatli davranıyor dedi bence o kadar abartılacak bir durum yok ve ben hastaneye girerken birinin ateşi yüksekti onu hemen toyotaya gönderdiler kendinizi korkutmayın önlemimizi alalım gerisi Allahin bileceği iş