Zehra1905 https://imgyukle.com/i/JurXhH arkadaşlar 5 yıldır çocuğu olmayan birinin testi bu, gebelik var mı sizce?
AslCanszTokluolu Zehra1905 tek çizgi gibi bu zaten bu değilde doğru sonucu veren 20₺ olan bi test var o daha sağlıklı
duygusm Zehra1905 Ben tek çizgi görüyorum ve biraz fazla sıvıdan dağılmış gibi görünüyor. Yeni bir testle tekrarlanırsa iyi olur. Gecikme durumuna göre erken gebelik testlerinden de yapılabilir.
Minnosminnak Zehra1905 canım çift çizgi olucak biri tam biri silik de olabilir ama yanında çizgi olması lazm tek olunca malesef bebek olmuyor
Melinaumut Zehra1905 canım benim 3 sene olmadı suan 39 haftalıgım gebe kaldıgımda test boyleydi https://imgyukle.com/i/JuCofq seni üzmek istemem ama heveslendirmek de istemem bence gebelik yok🥺
Zehra1905 Melinaumut Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah, tez zamanda da bu arkadaşa nasıp etsin