Tgb Esrglr ayniyiz bende 40+2 🤣 8 nisan dedi doktorda dun hastanede kaldim acilma olmayinca bugun evdeyim 😃
Tgb AyeglKrkKaragzel vayy sendemi ay bir ben kaldim 🤣🤣 gecmis olsun canim allah anali babalu buyutsun 😘
Esrglr DenizadanTalay suyum da azaldığı için mecbur 40 +5 e kadar beklicez dedi. O yüzdrn cuma alıcaklar😱
DenizadanTalay O kadar gergınım ki gergınlıkten dogumum olmıyor pazartesiye kadar beklıcem olmazsa sezeryan olsun artık sankı kotu oldum yanı boyle sabırsızlık