Tgb Bahar89 ilk dogumun mu canim adet agrisi gibiyse agrin sadece dogumun yaklastigi sinyalini veriyor dogum sancisi daha farkli boyle gaz dugumlenmesi gibi bir anda giriyor ve kasiklarinda oluyor
Bahar89 Tgb evet ilk dogum olcak insallah valla herkes adet sancisi gibi basliyo diye söylüyo demekki herkesde farkli asaga indigi zamanda sanci olabiliyomus valla artik gelsin cok yorucu bi sürec
Tgb AyeglKrkKaragzel ins canim ya valla ben ilkinde hic boyle degildim ya rahattim ondan bu sefer gun gun saat saat sayiyorum 😏
AyeglKrkKaragzel Tgb hastanedeyimm dr 2 saat sonra tekrar açılma varmı diye kontrol edecek bu arafa açılmam bi parmak istersen sabah suni sancı verim olmassa akşam seeryan yapiim dioo napıcam bilmiorum
Tgb elifelif ooo tum hayellerim dustu suan 😂😂 kesin bende gorurum o gunleri 😃 allah yardimcin olsun canim
alewer06 Tgb belimde ki ağrı sancı mı oluyor yani canım akşamdan beri belime bıçak saplıyorlar sanki 20 dk da bir de kasılma oluyo Doğum sancısımı acaba 🤔🤔
Tgb alewer06 cogu kiside ilk belden girer sanci canim kasiklarina vurmaya baslar sonra o zaman siddetine gore dkka tutarsin
Melmel Tgb benim 37 haftalık son bir haftam kaldı... 38 de sezeryan olucam.. şuan bile okadar zorki Nefes almak oturmak kalkmak.. yatmak.. kaburga ağrıları...?siz 40 haftada napıyorsunuz İnan daha çok zordur
Tgb AyeglKrkKaragzel canim kesinlikle sezeryani en son dusun 1 gunluk cekecegin aciyi 6 ay cekeceksin yazik bebegini bile doya doya sevemeyeceksin halamin gelini yapti daha yeni istekli sezeryanla suan rezil oluyor
AyeglKrkKaragzel alewer06 40 haftalığım hastanedeyim 4 de bakacak tekrar ama bence yok 1 parmak dioo ebe sen napptın sancılarını
alewer06 AyeglKrkKaragzel hakkında hayırlısı neyse o olsun canım açılma hiç yoksa suni sancı ile açılma olmayabiliyor inşallah olur da kolay geçer 😊 benim sancılar devam dayanamışlarsa hale geldiğimde gidecem sabaha gelir inşallah heyecan bastı 😂
Melmel AyeglKrkKaragzel bebeğin sağlığı için sezaeyan olman gerekiyorsa ol canm... korkutulduğu gibi değil sezaeyen ilk üç gün az zorluk çekersin 15 gün içindende hiçbir şeyin kalmaz... ben iki sezeryan oldum... üçüncüyü haftaya olucam inşallah .. allah yar ve yardımcımız olsun..😘
AyeglKrkKaragzel Tgb tamam ama açılmam yoksa napacam 1 parmakla suni sancıyla açılırmı suni sancı denimmde açılırmı
Melmel Tgb 6 falan çekmicek sadece ilk üç gün çeker... 15 gün içindende bişeye kalmaz.. iki sezaeryan olmuş biri olarak söylüyorum.. insanları korkutmayın lütfen....
Tgb AyeglKrkKaragzel aslinda eve gonderseler yada orda imkanin varsa sicak suya otur ve ıkın az az hic korkma benim ilk oglumda acilmam cok zor oluyordu suya oturup ikindim oyle acildi 3cm yoksa yoktu
Tgb AyeglKrkKaragzel suni sanci ne kadar acar aciyormu onu bilmiyorum hic ins hic birine gerek kalmaz