Egeasaf2020 37 hafta bittikten sonra prematüre olmuyor, normal doğum sayılıyor. Biz de mecburen sezaryen için gün belirledik, doktorumla bugün konuştum. Doktorum daha yeni 38 bitti, bebek bir kaç gün daha dursun dedi. 39 olmak üzereyken alınması için plan yaptık. Bizim de gelişimi güzel hatta bebek iri olduğu için sezaryene döndük.