Ecmelbeyza Tgbanne yumurta akı oldu hatta kaşığım soldan ağrıdı soldan yumurtlama olduğunu tahmin ediyorum. Ama sonra dağ düne kadar süt akıntı durmadı hiç .
Ecmelbeyza Tgbanne folikim var kullanıyorum 😁ciddi Yok ben de bişey kız insan hisseder yani içgüdüsel bi durum vardır muhakkak
Tgbanne Ecmelbeyza canım o ne zaman oldu , döllenme olunca . Yada ilişkiyi iyi değerlendirdiğin anlamına geliyomus :) fazla ümitlenmeyelim , kasıgın ne zaman agrıfı hatırlıyon mu :) 6-7 gün önce filan mı
Tgbanne Nuriay tahminimce @Ecmelbeyza ile sizin yumurtlamalar aynı olcak , yada ecmel bir tık önde :) ama @Anne18 hamile :) en son ben kaldım , çünki adetim yeni bitti 🤪
Anne18 Tgbanne kızcemm benim inşallah hamileyimdir 40 defa söylersek olurmuş hamileyimdir hamileyimdir aşlahım inşallah hamileyimdir 😁😁😁😁☹️
Tgbanne Ecmelbeyza bende her ay kendimi hamile hissediyodum 😇 ama bu ay olcak gercekten Allah tarafından cok net hissediyom , inşallah psikolojik değildir
Tgbanne Nuriay valla 🐣🥚 hadi bekliuorum sizden , ama canım senin iki günün var , valla iyi değerlendir kaçmasın sakın
Nuriay Tgbanne gercektenmi bakalim 6 gun daha şans veriyorum yumurtalarima 6 gun daha yapicam ovulasyon kacirmamaya calisiyorum canim gerisi Rabbime kalmis elimden geleni yapiyorim 2 3 gune koyulasirmi acaba
Nuriay Tgbanne guzel kalpli kardesim sende hamile kal bu ay hepimiz bir birimize saglikli dogurmamiz icin dua edelim Rabbim yardimcimiz olsun 😍😍😊🤗🤗🤗