mlkeengn Kızlar mayıs ayında doğumum 1 haftadır vajinada damar şişmesi vardı bugün doktora gösterdim ve varis dedi.. ilacı yokmuş daha da şişer baskı yaptıkça dedi 😐 Bu durumda olanlar var mı ?
Aylaninannesi mlkeengn bir arkadasımın vajina içinde varis vardı bu sebeple normal doğum riskli bulunup sezaryen yapıldı. Belki size de sezaryen diyebilirler. Allah yardımcınız olsun
mlkeengn Aylaninannesi Doktorum normale engel değil dedi ama internette normale engel olabileceği yazıyor .. Tedirginim açıkçası😌