Zuhal_tozlu Kızlar pazartesi günü doktora gittim 29 haftalığız kilomu 1.850 dan fazla sizce nasıl doktor çok iyi 300 gr fazlalığı bile var dedi haftaya pazartesi gitmem gerekiyor yine ama gidemiycem virüsten dolayı 😔
Betull41 Zuhal_tozlu maşallah canım bende 29+2 deyim çok merak ediyorum kilosunu en son 25+2 de gittim 900 grmdı
aynurdursun Sizinki ıyı bence gayet maşallah benımde 35 haftalık 2400 sanırım bızde gerıyız bir hafta ıyı gıbı dedı doktor ama az sanki
Zuhal_tozlu Tumurcuq Hiç yemek seçmiyorum hepsini yiyiyorum peynir yumurta süt bunları çok tüketiyorum. Birde meyve yiyorum