Nursel45 2 gün önce 2 Li tarama testi için başka bir doktora gittim %80 kız dedi bugün de kendi doktoruma gittim çıkıntı gördüm erkek olabilir dedi arada 2 gün var sadece cinsiyet önemli değil sağlıklı olsun yeterli ama başınıza böyle birşey geldi mi
tugbaayaz Nursel45 ben hep aynı doktora gittim 12 ve 13 te kıza benzetti 16 da kesin erkek dedi o haftalarda tahmin yapmak için çok erken 16 yı geçmek lazım en azından