Elif380 Kızlar maden suyu yani soda bebeğe kilo aldırır mı kimler içiyor her gün içmek mi gerekiyor 🤷♀️😊
Dilanburak Elif380 ben içiyorum kilo aldırıyor mu bilmiyorum ama form da tuttuğu kessin neredeyse hiç kilo almadım 🤗
Narinom Elif380 gelişimi için çok iyi geliyor hasta brbeğin gazlı olmuyor gaz sorunu yaşamıyorsun bizzat denemiş anneler var bende içmeye çalışıyorum hergün kramp girmiyor artk magnezyum içerdiği için
Ayperimm Elif380 canım bende maden suyunun kilo aldırdığını okumuştum burda forumda her gün içiyorum bir tane
Gozde06 Elif380 ben kilodan dolayı değil Aldırıyor mu bilmiyorum ama midem çok yandığı İçin içiyorum biraz rahatlatıyor hergün içiyorum nerdeyse elimden gelse günde iki üç de içecem :)))
_zehra_ Dikkatli icin maden suyunu , bende hergun iciyordum tansiyonum yüksek gidiyordu. Bırakınca 1 değer düştü. Içindeki iyot nedeniyle tansiyonu yukseltiyormus
Sibelilhami Elif380 bende günde bir tane içiyorum kramp ağrılara iyi geliyor diye biliyorum aynı zamanda magnezyum eksikliğe de iyi geliyor 😊