Ecmel19 36+2 günkük gebeyim ve doktorum çatı muayenesi için çağarmıştınyarın randevum var ve ben sogaka çıkmaya dahi korkuyorum siz anneler gidiyormusunuz benim gibi Doğumu kötü zamana denk gelen anneler var mı siz neler yapıyorsunuz lütfen 🙏🏻 fikir verin ne yapacağımı şaşırmış durumdayım psikolojikmen çöktüm resmen🤷🏼♀️😞🙌
Melikedefnemm Ecmel19 benimde kontrolüm tahlillerim var gösteremedm kanszligim vr ilaç almam lazm kafama gorede alamam gidemiyorum vala 2 hfta daha bekleyim diorm cinsiyet içinde gdcektm ikili tarama yaptiramdim kaldi oyle zor vala 13+4 um bnde
arslanmerve57 Ecmel19 36+3 haftalık hamileyim canım haftaya gideceğim ben hastaneye ☺️ Panik yapmayın sakin kalmaya çalışın 🙏
198723 Ecmel19 yarın 37 olacaz bizde gitmez zorundayız ama bende korkuyorum gitmesemde korkacam sonuçta doğum yakın suyu mu bitti iyi mi vs aklımı kurcalayacak Allah yardımcımız olsun
dilekcy1644 Ecmel19 daha çok ilerlemeden eğer hastaneninz özel ise gitmenizi tavsiye ederim yarın ne olacağı ne kadar virüs yayılacağının garantisi yok
Ecmel19 arslanmerve57 ayy vallahi sakin kalmaya çalışıyorum ama ne yapsam boş hep aklımda bebeğim için çok korkuyorum Doğum çok yakın iyice yayılıyor çok dikkat ediyorum evde olduğum halde ellerimi yıkamaktan tahriş oldu🙌
Ecmel19 198723 çok haklısınız bende doktoruma mesaj attım ama mecbur gideceğim her türlü riskli yani 😞
Ecmel19 dilekcy1644 özel Medi life gidiyorum aslında hastanede önlemler alınmış sürekli paylaşım yapıyorlar ama insan tedirgin oluyor mecbur gidicez tedbir alıp Rabbim tüm gebelere yardım etsin🙌😞
Menekse35 Ecmel19 bende geçen hafta oldum çatı muayenesi tabi ozaman böyle durum ciddileşmemişti şimdi de 9 günüm var doğuma korkuyorum ama gerekli önlemler alınmış hastahanelerde öyle dendi bakalım 🤷♀️
Ecmel19 Menekse35 Hayırlısıyla bütün anneler doğumunu sağlıklı güzel bir şekilde yapsın inşallah🙌 Çatı muayenesi zor mu😏
duygusm Ecmel19 Ben geçen hafta çatı muayenesi oldum. Hissetmedim bile 🤗 hiç kendinizi korkutmayın, rahat olun.
Menekse35 Ecmel19 amin canım hepimiz bi avazda inşallah 🙏🏻 çatı muayenesi kasarsak zor yani benim çok acıdı desemde yalan olur yani az bişey oda açılmam olmadığı için biraz rahatsız hissediyorsun okadar saniyelik bişey inşalalh senin de çok rahat geçer canım benim 🙏🏻🤗
duygusm Ecmel19 Ben 38 haftayı bitirdim ve hep gittim muayenelerime. Son gittiğimde doktor ilk defa suyu azalmış dedi mesela, riske edemiyorum, son haftalar önemli. Son gittiğimde hastane de baya sakindi. Arabayla gidip geldik. Bizim durumumuz öncelikli.
SeydaPrc Ecmel19 Hastaneler boş panik yapmaya gerek yok zorunlu olduğum için gittim bende 36+4 günlük hamileyim.
Gizem3410 Ecmel19 bende 36+2 haftalık hamileyim bi hafta sonra benimde kontrolüm var nst ve çati muaynem olacak tabiki gideceğim hastanelerde gerekli önlemler alindi dezenfekte calısmalari yapılıyor son haftamız cok önemli bebek sağlığı ıcın bence aksatmamalısınız