Ezgi4147 önce 6haftalıkken kahverengi lekenmem oldu hemen doktoruma gittik ultrasonla baktı korkma yerleşme kanaması ama düşük riskin var kendini yorma dedi progestan verdi, 1hafa sonra kırmızı kanamam oldu yine ultrasonla baktı bişey çıkmadı farkında olmadan kendimi yormuşum iğne vuruldum 1hafta şükür iyiyim şimdi sürekli yatıyorum artık. Yorulunca hemen kanamam oluyo malesef😔