Aycicegim minikmucizem1_ Amin inşallah çok istiyorum Rabbim evlat sahibi olmak isteyen herkese nasip etsin🤲
Arife44 Kalben4747 ya bende 2 gun once penbe lekeler geldi ve test yaptm birinci tam cikti ama ikinci bir zaman sonra daginik cikti
Mrv2344 Mgmg merhaba gittim doktora kese gözükmedi beta 43 çıktı pazar günü tekrar kan ver dedi bakalım hayırlısı insallah rabbim yavrularımızı sağ Salim kucağımda almayı nasip eder hepimize
Mgmg Mrv2344 daha gecikmen bile olmadi degerin normal iki gun sonra bi daha kan verceksn dedi doktor dimi? Zaten kese 3 binden sonra gzoukuyor
Mrv2344 Mgmg 2 gün sonra tekrar baktırdım 43 den 140 a yükseldi doktora yazdım şimdi bakalım inşallah hayırlısıyla rabbim o duyguyu yaşamayı nasip eder🙏🥰