Şuan 27+6 gebeyim şeker yükleme testini yaptırmaya gittiğimde doktor yoktu sonra korona virüsü yüzünden dışarıya adım atmaya korkar oldum. Tanıdıklarıma sorduğumda “glikoz içiriyorlar ona göre test yapıyorlar bebeğe zarar verebilir yaptırma ben gerek duymadım” dendi zaten haftamda bitiyor ama yine de yaptıramadığım için tedirginim kronik hastalığımda yok siz yaptırdınız mı?