OktayMeltemSahin Bilgee bende 15+2 yim 😍 artık biran önce öğrenmek istiyorum ama emin olamayabiliyormuş doktorlar biraz daha mı beklesem diyorum bilemedim 🙈
Pcoslubiranne Bilgee doktorun belirlemiyor mu ne zaman gidecegini.Ayda 1 oluyor zTen kontroller 16.haftanda gösterirse öğrenirsin
Nurrrr Bilgee benim tam 15 haftalıkken netlik kazanmıştı cnm ama bebek gösterirse o önemli mesala ben oğlumun yüzünü hiç görmedim çünkü direk popo ve bacaklar gözüküyor nazlı oğlum 😍
Pcoslubiranne Bilgee 12+5de ögrenen de var son ayina kadar ogrenemeyen de.Bebegin gostermesi onemli bence simdi bile gitsen soyler ama doktorundan doktoruna degisiyor ben 14+2 de gitcem biraz umutluyum mesela.
Ebrumsezgin Bebeğin duruş şekline bağlı birazda ben 16.haftamda gittim kız dediler ama organlarının şiş olduğunu da söylediler 19.haftamda kesin belli oldu erkek dendi 😇