Minik95 oncelikle bence akliniza cok takmayin daha 6 aylik evlisiniz ne bu acele demiyorum bana dusmez tabi ki de sanki yillardir olmuyormus gibi stresse sokmayin kendinizi inanin rahat pskj cok cok cok onemli gebelikte . Ben ilk ay bu rahat psj. Ile hamile kaldim ikincisj de yumurta takibi ve gun asiri iliski ama ben sadece yumurta takibi yaptim bazi gunler arka arkaya hatta gunde 2 kere bazi gunlerde gun asiri iliskiye girdim yine kafamda hamilelik fikri cok olmadan.