Roje Betlbrs 38 den 39 kadar bebeğinizde belli bı kilo değişimi oldu mu sezaryen için soruyorum 39 beklemeli miyim
Betlbrs 1004nese acaba normal mi bu denlisi yoksa sancı falan mı gelmiyor ya biran önce olsa bitse artık
Meryem21 Betlbrs dün gittim nts de sancim cıktı sadece acilmam yok p.tesiye kdr bekleycz doktor dedi olmasa yatisim yapilck p.tesi
Betlbrs Meltem_gul gelsinler artık ya bende öyleyim valla doğumu sancıyı geçtim tetikte olmaktan sıkıldım makyajsız yakalanacam diye 😄
taslan 39+1 bende de ne su ne yalanci sanci ne nisan tık yok. Ara ara asagida batma gibi bisey oluyor baski yapinca o kadar. Yarin randevumuz var bakalim beyefendi gelmeye niyetli mi bu yil bebeklerin gelesi yok cocuklarda virusden kaciyor sanirim 😂
Betlbrs Roje oldu canim bu yüzden doktor içinizde ne kadar kalsa kilo alma durumu o kadar yüksek diyordu 50 gram civarında
Betlbrs Roje alabilir ama son aylarda anne karnında daha iyi aldığını biliyorum erken sezeryan yapman şart mı ?