Kızlar 26 marta gün verdi doktorum sezeryan olacak bebeğim dönmediği için. Sezeryan olanlar kaç gün kaldınız hastanede? Ekstra hastaneye birşey getirdiniz mi? Dikkat etmemiz gereken neler var? Birde hastaneden sonra ziyarete gelmek isteyecek büyük ihtimal aile büyükleri nasıl kalp kırmadan söylemeliyim? Aslında ankara da yaşıyorum ama doğum için memlekete geldim annemde kalıyorum. Kalp kırmadan söylemek istiyorum bütün akrabalar burda nasıl söyleyim aslında söylerim ama başkalarından çok eşim kırılır diye korkuyorum.