Besengil Duruuuu aklımdan geçen isimlerden biriydi ama çok yakın Bi arkadaşım koydu cocuk cok sakin Bi cocuk. İsim güzel bende. Bu arada bende uras ege koyduk ama asla tavsiye etmiyorum 😂
Besengil Duruuuu oglum UrasEge düz duvara tırmanıyor anlatamam yaşaman lazım beni gören Allah sabır versin kuzum diye saçımı sevmeye başlıyor çok inat ve acayip yaramaz oluyorlar atom karınca 🤪😂