aysenarslan Elif380 sürekli yemiyorsun ya bı kereden bişey olmaz bence bende yemiştim ve Allah’a şükür bebeğim sağlıklı
aysenarslan Elif380 valla canım ben BİM’in dondurulmuş birçok ürününden yiyorum patetesini çok seviyorum mesela haftada 2-3 kere yediğim bile oluyor ama hiç bişey olmadı şimdiye kadar