Arkadaşlar merhaba 23 haftalık hamileyim, bugün sabahtan biraz temizlik yapayım dedim evi süpürüp sildim balkon yıkadım öyle çok ağır bir işte yapmadım ama bir anda alt karnıma ve sırtıma sancı tarzında bir ağrı girdi daha da devam ediyor, normal midir bu durum? Hastaneye de gitmek istemiyorum kendi doktorum da bayağı uzak bana, bu haftalarda yaşayan var mı kanamam falan yok bu arada