Anladıgım kadarıyla yapmasam bı sıkıntı olrmu dıye soruyorsunuz. Eger düşük riskiniz yoksa bırakmanızı tavsıye etmem hem dogumu kolaylastıran bırsey hemde son haftalara dogru catı muanesınde sıkntı yasarsın + ıkı uc arkadasm mevcut gebelıkde ılıskıyı bırakan hepsı pişman hem catı muanesınde cok zorlanmıslr hemde dogumdn snra ılk geceden dha cok zorlandım dıyorlar kontrllu bı seklde devam etmelısın canm. Hatta son haftalarda korunmadn bırlıkte olmak önerılıyor ki gelen sıvı dogumu kolaylastırıyormus rahmı gevsetıyormus