Meehaba güzel anne adayları. 23 haftalik hamile bir kadın olarak bir kaç onemli bir şey yazmak istedim. Geçen hafta detaylı ultrosono girdim ve ölçümleri yapıldı bebegimin. Her şey gayet yolunda. Iki elini de yüzune kapatmis ve dogum kanalnda göründü. Endiselindim biraz haliyle. Kendi doktormla görstum ve ne olur ne olmaz diye nana alttan alabilecegim bir olac yazdi. Ben almadım. Cok güvendiğim bir hocamz var profesör ona gittim dün. Ve oda doğum kanalinda olmadigini 34. Haftaya kadar erken dogumla ilgili bir durumun söz konusu olmadığını belirtti. Sadece oğlumun eli hep yukardaydi ve yan duruyordu. Bu biraz endişelendrdi kaslarda bir sorun olabilir dedi. Ya da duruştan dedi. 2 gün sonra tekrar detayli ultrosona gir ozaman anlaşılır dedi. Pazartesine zorla buldum. Artı hastanelerden uzak dur haftaya her yer daha berbat olcak dedi 😷. Diyecegım şü ko güzel hanımlar bir çocuk dünyaya geliyor ama nasl ?. Başlangıctan bu yana hamile depresyonu yaşadım agir derecede. Hep kendimi telkinlerle bu haftaya kadar geldim. Psikologlar yoga meditasyon… şimdi bunlar. Diliyorum ki sağlıkla kucagima nasip alayim bebegimi
Hepimiz de inşallah. Icimi döktüm ama idare edin 🙈🙏🎇