Tecrübeli arkadaşlara sormak istiyorum, dün geceden beri vajina üzerinde kasılma gibi daha doğrusu bıçak saplanır gibi ağrılar oluyo. Şiddetli değil ama varlığını hissettiriyo, bugün de gün içinde bikaç kez oldu. Normal mi yoksa tedirgin olmalı mıyım? Bu arada dün biraz yoruldum ondan olabilir mi? Daha önce bunu yaşayan oldu mu?