Ben medicanaya gidiyorum Seda hanım var. Memnunum diyebilirim. Tam teşekküllü hastane olmasından dolayı tercih ettim. Hoş bu virüs ortamında keşke özel muayenehanesi olan bir doktor mu olsaydı diye düşündüm gitmek daha güvenli olacağı için sadece. Çok daha ilgili doktorları olduğunu söyledi arkadaşlarım benim doktorum da iyi ama 😄