Nursenkarakoc1 DuyguAlalm bende aynı durumdayım 5 kilo verdim midem yanması zaten ayrı bir durum dondurma yiyordum onda da grip oldum 😑 midem yemek kabul etmiyor bildiğin direniyor yemeği hazmetmemek için 😀😏
DuyguAlalm Nursenkarakoc1 Dondurma da denedim, o da mide yanması yaptı bende. Yudum yudum süt içiyorum, onun da etkisi geçici. Gaviscon artık fayda etmiyor. Mide mahvetti beni. Neyse 5 ayımız kaldı, gelip geçecek inşallah bunlar da 😊
DuyguAlalm elif0690 Gece 3’lere kadar yatıp uyuyamıyorum, dik oturuyorum yatakta. Yudum yudum Süt biraz iyi geliyor.
Bilgenur Nursenkarakoc1 benim Yok denecek kadar hafta da 1 bilemedin 2 zaten çok olmadı benim bulantım çok şükür 17+3 haftalığız 2 kilo almışım 😊
Hediyenaze Nursenkarakoc1 ınsallah bebeklerimizi sağ salim kucagimıza alalım da hepsı unutuluyor doğum sancısı bıle oyle arsız olmasak ikinci üçüncü gelırmıydı 🙂))