Deletedmom137 Aynen öyle. Hiç unutmuyorum. Bir gün bizim zilli adı Aşk bu arada, tüp bebek iğnelerimi kullandigim zaman babamı hastaneye kaldırmıştık. Orada ki wc de iğnemi yapıyordum. O kadar yorgun ve üzgündüm ki.. hormon da alıyorum etkisi çok. Annemlere geçtim hastaneden sonra.. Bu kız, gözümün içine acıklı acıklı bakıp yanıma gelmişti. O bakışa dalmıştım hiç unutamıyorum. Ki Aşk hayatta bana öyle gelmez çünkü çok hirpaliyorum onu.
Unutamam o bakışı..