Canım bende 16+5 günlük hamileyim dün gece 2 de karın ağrısından acile gittim o kadar kötü oldum acaba düşük mü yapıcam dedim ilk defa başıma geldi cünkü ama bebekte şükür bisey yoktu doktor gaz olabilir dedi gönderdi. Sadece icim rahat evet döndüm sabaha kadar ağrıyo cektim uyutmadı bile