sympapatya Merhaba arkadaşlar doktorumun ikili test için çağırdığı gün 11+4 olmuş oluyorum. Tam 12. hafta olmadığım için erken mi acaba diye düşündüm. Sizler ne zaman yaptırdınız?
Biranne00 sympapatya 12+2 günlükken yaptırmıştım ben canım en uygun hafta 12. Hafta sanırıım net olarak bilmiyorum ama 🥰
Portredekitirtil sympapatya canım benim geç döllenme bugün 10+1 haftalığım doktor geç döllendiğini bilmiyor sanırım yarın gidecem korkuyorum boşuna üzecekler diye
sympapatya Portredekitirtilhıı o da erken çağırmış. keşke söyleseydin doktora biraz daha geç yaparlardi belki
Portredekitirtil sympapatya aklıma gelmedi ya önceki doktorun hesabına göre 10+1 ama şimdiki doktor bilmiyor galiba eşimi ikna edebilir isem gitmeyecem