Bana ilk öğrendiğimde verdi doktor nerdeyse bir iki hafta kullandım bigün folikasit+ d3 damla, bigün decavit. Bugün medipole gittim 5+2 günlüksün kullanma dedi sadece folik 1 verdi. Her doktor farklı konuşuyor. Bide kalp atışını kaç hafta da duydunuz kızlar