Esraeslem Hanımlar dogumuma çok az kaldı hangi sezeryan türünü önerirsiniz genelmi spinalmi ? Hangisi daha avantajlı paylaşırsaniz sevinirim
Ilknur_degrrli1 Esraeslem okadar cpk soruluyor ki gunde en az 10 tane soru var bununla ilgili burda tabikifr spinal kimse genel onermior uyaniksin acin olmuyor int dende bakablrsn
Asilmom55 Esraeslem benımde haftaya dogumum ben genel istiyorum yakınlarımdan spinal yaptıran var ve hep hissettiklerini soyluyorlar bebegın cıkısı dıkılmesi falan oyle cesaretınız varsa spinal yaptırın
Asianyx Asilmom55 bence insanlar stres altinda dokunma hissi ile aci hissini karistiriyorlar dokunmayi tabi ki hissedeceksiniz ama aciyi hissetmeniz mumkun degil siz okadar hisse sahipken dikis atabilmeleri mumkun degil zaten kaldi ki cogu anestezi ekibi bebek ciktiktan anne bebegi gordukten sonra dikis asamasina gecilirken daha da rahat ilerlesin diye sedasyon uyguluyor
Esraeslem Asianyx peki birşey sormak istiyorum heyecana bağlı tansiyon ve kalp çarpıntısına bağlı olarak sakinleştriici yaparlarmi
Asianyx Esraeslem monitöre.bagli oluyorsunuz zaten orda tansiyonunuz nabziniz hep takip ediliyor hem o değerlere göre hemde sizin gerginliginize heyecaniniza göre yapiyorlar ilac
Dmrzlm İlk doğumu normaldi ikinci doğumunu 2017 de genel anestesiyle sezeryan oldum gözümü actığım an felaket Bi agrı acı hissettim yaklaşık 3. 4 saat inledim diyebilirim suan mayısta ikinci sezeryanımı olucam inş spnal istiyorum