Halekd canım kusura bakma ben yazdığını görmemişim hakkını helal et :( ben deterjan olarak baby&me almıştım e bebekten sıvı deterjan ama pek beğenmedim kokusunu sanki o yuzden duru granül almayı düşünüyorum. Burun aspiratörü Manuel var şimdilik ateş ölçer de e bebekte baktım braun 450küsür bişeydi bende daha uygun fiyatlı olanından aldım 120 mu neydi kulaktan ve altından ölçüm yapabiliyor ucuz aldım yani bence gereksiz pahalı olması.