Dilanmuhammed14 Canlar 37+3 oldum ama kaşık ağrım kramplar felan baya var doktorum magnezyumu bırak dedi ama bırakırsam daha fazla ağrım olur ne yapmalıyım sizce siz nezaman bıraktınız.😊
Merve_fatih Dilanmuhammed14 doktorum maden suyu ve bol kalsiyum tüket demişti bana siz de öyle yapabilirsiniz bence o zaman baya hafifliyor ağrılar 😊gece yatmadan önce sodalı ayran içiyorum ben o gün rahat uyku uyuyorum tavsiyemdir👍👍👍
Betulbekil Dilanmuhammed14 banada 2 gün önce bırak dedi halbu ki ben 1 aydır kullanmıyorum🤭 kasılmaları engellediğiiçin doğumu geciktirebilir diye bıraktırıyorlar
duygusm Dilanmuhammed14 Evet son haftalarda kullanılmaması gerekiyor. Benim doktorum da kesti magnezyumu. Doğum sürecini etkileyebiliyormuş.
LittleAnneee Ben doktoruma sordum kullan dedi 36+4 üm eğer bırak dediyse doktorunuz bırakın bol bol yoğurt, süt, peynir tüketin ağrılarınız hafifler bebek günlük ihtiyacını vucudunuzdan değilde direkt yediğiniz besinden alır
Dilanmuhammed14 LittleAnneee ben erken gelir diye korkuyorum bir yandan 40 haftayı dolduralım istiyorum
LittleAnneee Dilanmuhammed14 anladım canım geliceği varsa kimse engel olamaz ki hayırlısı sen doktorunu dinle her zaman
Betulbekil Dilanmuhammed14 canım 40 haftayı doldurmak istiyorum diyorsun da normali 40 hafta ama 2 hafta önce ya da 2 hafta sonrasıda normal kabul ediliyor
hulyatkknt Merve_fatih kesinlikle denicem kaç gündür sabahları baldirima giren kramp ağrısıyla uyanıyorum ve resmen ağlıyorum yerimden sicrayip Inşaallah faydası dokunur.
Merve_fatih Dilanmuhammed14 dene bence de canım ben içip de yattığımda çok rahat uyuyorum umarım sana da faydası olur
Betulbekil Dilanmuhammed14 doktoruna bi danışsaydın kuzum belki başka birşey önerir diğer türlü kasılmalarınızı engelliyicek 😏
Dilanmuhammed14 Betulbekil söyledim doktoruma kullandığım halde ağrım oluyor diye oda doğuma kadar devam eder zaten çaresi yok dedi