Nihan9393 Merhaba kızlar 39+1im sizde son durum nedir heycan stres birde türkiyenin gündemi iyice stresli günler geçiriyoruz sizde durumlar nasıl??
Sabisulusy Nihan9393 Bende bu gün 39 oldum ve bi belirti yok henüz naparim bilemiyorum kilo alıyor bebek ve ben sezeryan olmak istemiyorum Allahın izniyle sagliklica bir alsaydık kucagimiza
duygusm Nihan9393 39’un içindeyiz ve bize maalesef sezaryen yolu göründü 🤷🏻♀️ Hem bebek irileşti hem suyu azaldı hem de virüs nedeniyle daha fazla bekletemeyeceğiz. Hatta bugün gidecektik sezaryen için, doktor pazartesi olarak netleştirdi. Hepimiz sağlıkla alıp evlerimize geliriz inşallah 🌸
Ummuhumeyra Nihan9393 bende 39+3 oldum hiç bir şey yok sancılar çok geliyor ama geri gidiyor nişan da gelmedi
Meltem_gul Nihan9393 39+3 olduk bekliyoruz 🙈 Cumartesi randevumuz var ama güzel kızım gelmek istemiyor sanki sezeryan olmak istemesemde korkudan olalım ve evimize gelelim biran önce diyorum
Nihan9393 Sabisulusy sormayın aynı durum bndede var bebeğim kilolu ve deblete gittiğim için normal olana kdr zorluyor ve çok korkuyorum ekstra bu virüs belası nasıl bir zaman denk geldik anlamdım iyice psikolojim bozuldu
Sabisulusy Nihan9393 Bazıları da diyor ya ne aceleniz var bebek biliyor geleceği zamanı diye gıcık oluyorum 39 hafta bekledik bir hafta daha bekleriz ama durumlar istediğimiz gibi gelişmiyor ne hayalleri kuruyoduk ne oldu?
Nihan9393 Sabisulusy kesinlikle bende öyle düşünüyorum biran önce kucagıma alıp evime gelmek istiyorum endişe içindeyiz haliyle
Nihan9393 Sabisulusy benimde erkek canım devlette 4.130 üniverdite hastanesinde 3800 çıktı kilosu hayırlısı bakalım
Tugce35 Bende daha yeni gittim cumartesi 40 haftalık olucak bebekte 4 kilo olmuş daha doğum belirtisi yok bende normal istiyordum bakalım nasıl olucak 4 kilo 250 grama kadar normal yapabiliyormuşsun
duygusm Nihan9393 38+0’da 3900 küsür, 4000’e yakın ölçüldü. Doktor çatı muayenesinde 3700-3800’e kadar normal deneyebiliriz demişti, ilk bebek de olduğu için fazlası bana risk yaratacak durumdaymış. Bekledikçe 4000’i de geçecek gibi.
Nihan9393 duygusm ben devlete gidiyordum 4.500 e kdr normal doğurusun diyor dün kontrolümde bebekte gitgide alıyor üniversite hastanesinde sezeryana daha yumuşak bakıyor dedi orayı bi dene dedi sonra oraya gittim bebek 3800 çıktı foktır 4.kiloda sezeryana alırım riske atmam dedi pazar günü ve çarşamba günü kntrolum var 40 haftayı bekliyelim dedi bnde çok endişeliyim
Berivan21- @Nihan9393 valla ben sürekli ev işi yapıyorum yormaya çalışıyorum kendimi ama nafile gelen giden yok 😁 bide şu ülkemize yayılan virüs için aşırı endişe içindeyim ya nasıl doğum yapıcam hastane ne kadar hijyenli olanilir falan filan kafalar karma karışık Rabbim yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻
ZeynepAksoy Nihan9393 aynen ülkenin durumlarından sebep çok stresli ve endişeli geçiyor , 40+0 olduk biz beklemedeyiz 🤦🏻♀️