[silindi] Kızlar 9+6 hamileyim vücudumu neyle almalıyım bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz epilasyon agda jilet ?? Birde bugünlerde malûm sürekli el yıkamaktan ellerim kuruyor hangi el kremi daha iyidir ?
Yaman [silindi] ben agdaya gidiyorum hep bu virusten beri gecen gun ilk defa gittim agdaya eve gelince hemen ustumu basimi cikarip dus aldim. Kremde farketmiyo ne bulursam kullaniyorum bnmde cok kuruyor
CananAkdag [silindi] canım 4. Aya kadar falan kendin evde yapabilirsin ama 4 aydan sonra m0mkün değil bence sen şimdiden bir ağda salonuna gitmeye başla en güzeli çünkü
zeyzey95 [silindi] ben şimdilik koltuk altımı makineyle kalanı jiletle alıyorum daha 5 haftalığım ilerde kuaförde ağda yaptırıcam komple özel bölgeden aşırı Korkuyorum çok acıyor ama doğum acısı daha zordur öyle düşünüyorum dayanıcam o yüzden
Yaman [silindi] evet cnm yaptiriyorum ztn hamile kaldigimdan beri tüylerim azaldi 2 ayda 1 aliyorlar azsa almiyolar bosuna para verme diyorlar
Yaman [silindi] ben en son gittigimde cok acımıştı hormonlardan dolayi hassaslasiyor cilt bu sefer kiza dedim kucuk sürüp cek oyle yaptı acimadi sende söyle kucuk kucuk surup ceksin 🙂 rahatlik cnm valla🙂
[silindi] Deletedmom138 tamam canım anladım 😂🤗🤗hani epilasyon seye de deniliyor ya şu komple alıyorlar bi kac seansta tüyler bitiyor falan o da olabilir diye 🤭🤭🤭💋
[silindi] zeyzey95 haha😂 sırf özel bölge den korkunca doğum sancısı daha zordur diye avutuyoruz kendimizi bende öyle diyorum 😬😬😬
Interstella El Ve vücut kremi için bioderma atoderm tavsiye ederim. Yollardır sorunsuz kullanıyorum. Dermatolojik bir ürün, eczanede satılıyor. Hızlıca eimliyor ve yağlı bir his bırakmıyor.