Hatice_01 CananAkdag hani söylenirken ağızda kesilip kalıyor gibi geldi bana. Bir emir eren yada arda gibi değilde. O anlamda canım
Brokoli Hatice_01 mehmet alp neden kisa isim olsun, iki isim koyuyorsunuz. ben kızımın adını sadece ‘iz’ koyacagim 😅
Merve3333 Hatice_01 Mehmet eren eren ismine bayılıyorum🙏🏻Anlamı cok güzel💕ben 33+2 olduk ismimiz Asilhan oldu ama benim gönlüm Asil Asımdan yanaydı eşimi ikna edemedim
Mekamu Hatice_01 vallahi benim de aklımda vardı Mehmet Alp ama eşim istemedi. Eşimin adı Mehmet diye istemiştim ben de ama o istemedi 😀
ikincibebek2 Hatice_01 mehmet alp gayet kulağa hoş geliyor ,, emir ve efe isimlerindeki çocuklar çok fazla yaramaz oluyor o isimleri önermem😁
Mervemm Badembebe 😂😂😂😂😂😂😂 bizim bi calisan vardi ahmet veli tuna koymuştu oğlun adinj abim hep derdi keske benimde adimi sonuna koyaydın diye.
Tstnptt Hatice_01 iki isim olsun istiyorsan Mehmet alp ve Mehmet Efe derim cnm benn de erkek olursa hasan efe koyucamm 💜