Temmuz ayında boş gebelik yaşadım. Şuan 22 haftalık gebeyim. Boş gebelikten sonra 3 ay korunduk şimdi Allahım sizlerede nasip etsin oğlumu bekliyorum. Ama psikolojini güzel tut kafana takma ilk gebeliklerde oluyormuş. Benimde kesem büyüdü hatta oluşsaydı sakat olurdu dedi. Allah’ın vardır bildiği elbet